Будь які твердження, надані у відповідях, можуть бути змінені у будь який час.
Питання: Як записатися на візит до Центру допомоги та логістики "Паляниця"?
Відповідь: Запис відбувається по телефону. Графік записів на прийом публікується на нашому сайті. Також інформація поширюється на нашій сторінці у Facebook і у нашому telegram-каналі.
Питання: Чи можна записатися через інтернет?
Відповідь: ні. Не всі переселенці мають доступ до інтернету, чи впевнено володіють навичками користування інтернет-технологіями. Дзвінок по телефону набагато доступніший.
Питання: Чи потрібно/можна особисто з'являтися у Центр для запису на відвідування?
Відповідь: ні. При такому порядку запису утворюються великі черги. Люди займають чергу з самої ночі, ті хто живуть далеко не мають змоги записатися на відвідування.
Питання: Чи можна записатися на відвідування надіславши SMS або залишивши повідомлення на автовідповідач?
Відповідь: ні.
Питання: Чи можна забронювати по телефону час на відвідування для себе і окремий час для товариша/сусіда/іншої родини тощо?
Відповідь: ні. За один дзвінок можна забронювати візит для однієї адреси. Якщо бажаєте допомогти і записати на відвідування товариша/сусіда/іншу родину — потрібно додзвонюватися окремо. Таке правило введено для виключення зловживання записом на візит.
Питання: Чому я не змог(ла) додзвонитись і записатись на отримання допомоги у визначений час? Телефон постійно зайнятий або вимкнений.
Відповідь: У час прийому дзвінків для запису на відвідування телефон завжди ввімкнений. Як тільки ми набираємо необхідну кількість відвідувачів — телефон вимикається. У місті декілька тисяч переселенців. Бажаючих отримати допомогу катастрофічно більше, ніж ми можемо записати на оголошені нами дні. Одночасно телефонують дуже багато людей. Більш детально відповідь на це питання описана за посиланням.
Питання: Що треба мати, коли з'явився на відвідування?
Відповідь: На призначений час допомогу може отримати одна або декілька осіб, які зареєстровані за однією адресою. Навіть якщо це різні родини. З собою треба мати довідки ВПО, а також довідки ВПО відсутніх осіб, які мешкають з Вами за одною адресою.
Питання: Чи є філії ЦДтЛ "Паляниця" на правому березі міста або в інших містах?
Відповідь: Ні.
Питання: Яку гуманітарну допомогу можна отримати у ЦДтЛ "Паляниця"?
Відповідь: Постільна білизна, пледи, ковдри, рушники, одяг (чоловічий, жіночий, дитячий), взуття (чоловіче, жіноче, дитяче), посуд, продукти, засоби гігієни, іграшки.
Питання: Чи надає ЦДтЛ "Паляниця" грошову допомогу?
Відповідь: Ні.
Питання: Як часто можна звертатися за допомогою у ЦДтЛ "Паляниця"?
Відповідь: Запис на відвідування та отримання допомоги у Центрі ̶ раз у 2 місяця. Між візитами повинно бути не менш 60-ти днів. Наприклад. Якщо ви отримали продукти харчування 28 березня, то наступного разу за продуктами харчування можна звернутися не раніше 27 травня. Памперси та дитяче харчування — раз на 30 днів (попередній запис при цьому не потрібен).
Питання: Чи можна отримати допомогу у інший день, не той, на коли призначено візит?
Відповідь: Ні. Запис для того і зроблено, щоб регулювати кількість відвідувачів, не створювати черги і не створювати навантаження на волонтерів Центру. Якщо ви пропустили свій день та час для відвідування, вам треба записуватися знов.
Питання: Чому відмовлено у візиті і в обслуговуванні відвідувачам з запахом перегару від алкоголю?
Відповідь: По перше нам не подобається запах перегару. По друге - якщо у вас є час та гроші на алкоголь, то значить безкоштовна допомога нашого Центру вам не дуже і потрібна.
Будь які твердження, надані у відповідях, можуть бути змінені у будь який час.